zondag 28 oktober 2018

rust

zondag 28 oktober 2018 
Rust......in vrede dat kan hij......Wim Kok....gistermiddag de uitzending bekeken ter nagedachtenis.
Indrukwekkend en de man waardig.
Afbeeldingsresultaat voor gedachtenis kaarsje animatie
Ik heb een kaarsje aangestoken en hoop dat hij lang blijft branden.
Vorige week zondagmiddag zijn we naar Haren gereden op de fiets.
Reinhard orchideeën hebben we bezocht en ik moet zeggen het was zeer de moeite waard.
Veel kooikarpers gezien en vele soorten vogels.
Met natuurlijk veel orchideeën.


Afbeeldingsresultaat voor reinhard orchidee haren
Afbeeldingsresultaat voor reinhard orchidee haren
Afbeeldingsresultaat voor reinhard orchidee harenAfbeeldingsresultaat voor reinhard orchidee haren
Vervolgens zijn we verder gefietst en hebben we warme chocolade gedronken bij de Bloemert.
Ook een mooi rustpunt en gezellig.
Afbeeldingsresultaat voor bloemert midlaren
Vervolgens weer naar huis gefietst. Daar verder genoten van een rustige zondag.
Donderdagochtend hebben we bezoek gehad van mevrouw Riepma en Irene
Zoals altijd erg gezellig en we hebben weer heel wat bijgepraat.
Vrijdagavond zijn we mee uit eten genomen door de buren. Dit als dank dat we hun huis en tuin hebben verzorgd tijdens hun vakantie. Het was reuze gezellig en een verrassing waar we gegeten hebben we hadden geen idee en Gerrit Jan en Cobie hadden er ook nog niet eerder gegeten.
Dus het was voor ons allemaal afwachten en ik moet zeggen dat we na afloop alle vier enthousiast waren.

Restaurant Woodz in Anloo. Wat een verrassing.
Afbeeldingsresultaat voor woodz anloo
Afbeeldingsresultaat voor stoofpotje
Ik heb een stoofpotje genomen met soep vooraf en heerlijk ijs met warme kersen na met een kopje koffie. Wat me vooral opviel was de enorme gastvrijheid.
Voor herhaling vatbaar. We gaan vast nog een keer.
En dan zijn we zaterdagavond op visite geweest bij broer en schoonzus. Die zijn n.l. vandaag 41 jaar getrouwd en hebben ons gevraagd of we langs komen. Dat doen we ieder jaar en hopelijk nog jaren.
Zo zijn we weer beland bij vandaag......wat we gaan doen???? nog een verrassing. De komende week ook maar we vinden wel wat en wat het is geworden laat ik volgende week wel weer zien.
Ik sluit af met I cones dus seicento van Pluhar.

Geen opmerkingen: