zondag 24 september 2017

investeren

zondag 24 september 2017
Investeren dat moet je om bij te blijven.
Investeren in je relaties om ze actueel te houden.
Investeren in je apparatuur om te zorgen dat je kunt werken.
Investeren in de toekomst.
Het is veel lezen in de krant en tijdschriften en boeken om bij te blijven in de actualiteit.
Wij hebben de afgelopen week veel contact opgenomen met kennissen en familie om de zaak actueel te houden en afspraken te maken om bij elkaar op bezoek te gaan of te komen.
Zo ging de laptop stuk, het zat er aan te komen maar de afgelopen week werd het een feit en we hebben gisteren gelijk een nieuwe opgehaald en daar maak ik deze keer mijn blog mee. Ik moet zeggen het gaat tot nu toe perfect.
En dan investeren in de toekomst. Ja met de kerst gaan we weer de borg in kerstpracht brengen en daarvoor hebben we woensdag j,l, een vergadering gehad en hebben we een eerste stap gezet richting de kerst. De kamer verdeling moet gemaakt en het thema vastgesteld.
Mijn voorstel is om het dit jaar in de barokstijl te doen. In de borg is een kamer met een barok plafon en ik ben van mening dat die stijl ook wel bij de borg past. Dus ben ik maar eens gaan snuffelen en heb al wat ideeën.
Afbeeldingsresultaat voor barok kerstversieringGerelateerde afbeelding
Gerelateerde afbeeldingGerelateerde afbeelding
Inspiratie genoeg nu de inkopen en verdere plannen maken.
Vandaag is de 7 km loop in Martenshoek en daar staan allerlei organisaties die inspiratie kunnen brengen. Het wordt mooi weer dus we gaan er op de fiets op af. Het schijnt de hele week aardig weer te worden dus we zullen veel gaan fietsen. Max moet nog een keer naar de tandarts en dat is ook goed voor de toekomst er hangt ook een prijskaartje aan maar ja, het is weer een investering in de toekomst en hij voorkomt er hopelijk mee dat hij een kunstgebit moet hebben.
Het was een week met veel zaken die gedaan moesten worden en ook zaken die we wilden doen.
Max heeft de afgelopen dagen veel op het huis en de poes van de overburen gepast en ik ben nogal eens naar de borg geweest. De komende week is dat niet het geval en we gaan er op uit.
Ik wens jullie ook een mooie week toe en hoop jullie volgende week weer te treffen.
De herfst is net begonnen en dus sluit ik af met de herfst van Vivaldi uit de vier jaargetijden. 

Geen opmerkingen: