zondag 19 maart 2017

gelukkig en jammer

zondag 19 maart 2017
Gelukkig heeft de PVV niet gewonnen, Jammer dat de VVD overal zoveel gewonnen heeft.
Het verlies op links toont volgens mij aan dat het Nederland goed gaat. Ik hoop dat het een goede keuze is geweest, maar vrees het ergste. Een lange tijd voor er een regering is.....maar dat schijnt niet zo erg te zijn. In Belgiƫ is het nog nooit zo goed gegaan als toen ze zo'n lange tijd zonder zaten heb ik begrepen. Of dat hier ook zo gaat? De tijd zal het leren.
Wij zitten op een boot als jullie dit lezen.
Afbeeldingsresultaat voor filia rheni shipWe zijn gisteren in Frankfurt aan boord gegaan en varen zo via de Mainz en de Rijn naar Arnhem terug. En vanuit Arnhem weer met een bus naar huis.
Dat zal woensdag zijn. Een vijf daagse reis dus.
Afbeeldingsresultaat voor filia rheni ii cabinsAfbeeldingsresultaat voor filia rheni ii cabins
Het is een luxe boot, Volgende week vertel ik er meer over.
De afgelopen week is rustig verlopen een aantal keren contact gehad met SBS over de uitzending van Mr. Visser en dat is nu duidelijk. Het programma wordt uitgezonden op maandag 27 maart a.s.
De komende week worden er waarschijnlijk nog weer opnames gemaakt, dan zullen we zien hoe alles is weergegeven en of het uitkomt dat we er een fatsoenlijke uitzending van hebben gemaakt.
Met ongeveer tachtig uur aan opnames kunnen ze je maken en breken. Maar we wachten af.
Het contact met de achterburen verloopt in ieder geval prima en daar heeft de situatie alleen maar positief in gewerkt.
Verder ga ik deze week weer aan de slag voor de Fraeylema daar moet nog het een en ander gebeuren voor de Fair en nog een vergadering. Dus als ik thuis kom hoef ik me niet te vervelen.
Het is deze keer een korte mail, want ik ben gehaast en kan me niet goed concentreren.
Ik wens jullie dan ook hierbij allemaal een hele fijne week toe.
Ik sluit af met Veni Jesu Amor mi.
Past volgens mij wel bij deze tijd en bij de reis.
 

Geen opmerkingen: