zondag 30 oktober 2016

elkaar helpen

zondag 30 oktober 2016
Elkaar helpen
Deze titel slaat op het feit dat we te maken hebben met ziekte. Max zijn broer is opgenomen in het ziekenhuis en mijn broer wordt a.s. woensdag geopereerd.
Dan moet je elkaar steunen en helpen. We gaan vaak met de schoonzus naar het ziekenhuis en brengen een bezoek aan mijn broer natuurlijk.
Zo zou je naar Ameland gaan om daar te helpen bij de Kunstmaand en zo doe je geheel andere dingen. Dus Ameland maar afgezegd.
Wellicht als er nog wat tijd is gaan we eind van de maand een paar dagen naar Ameland om toch even als toerist te genieten van al het moois.
Zo is bijvoorbeeld de vuurtoren van Ameland heel mooi beschilderd.
Zo was hij:Afbeeldingsresultaat voor vuurtoren ameland en
 zo is hij nu als kunstobject van de kunstmaand
We zullen er nog veel van horen en zien deze maand.
Maar eerst gaan we ons bezighouden met de zieken. En ik ga daar tussen door nog even naar de Borg. Heb ik nu ook tijd voor. Er wordt een begin gemaakt met de voorbereidingen voor de Kerstpracht en de afgelopen week was ik zelfs al weer bezig in de commissie voor de Paasfair. April 2017
Wat gaat alles toch snel.
Woensdag a.s. is het allerzielen en we hebben het graf van onze ouders netjes gemaakt en van planten bakken voorzien. '
Het is altijd een moment in het jaar om even extra stil te staan bij de overledenen en dan met name onze ouders.
Afbeeldingsresultaat voor gedicht voor allerzielen
Afbeeldingsresultaat voor kaarsje allerzielen
ik sluit af met een lied Vergnügte ruh beliebte seelenlust
Fijne zondag allemaal en tot de volgend week. 

Geen opmerkingen: