zondag 26 juli 2015

voortgang

zondag 26 juli 2015
We zijn weer een week verder. Er is veel gebeurt. De oude vloer er uit en de vloer is inmiddels voorzien van de vloerverwarming en weer geëgaliseerd. Maandag worden de tegels gelegd.

De vloer ligt er klaar voor.....laat de tegels maar komen.
Het was zaterdagmiddag weer heerlijk werken in de Fraeylemaborg. Veel oprecht geïnteresseerde bezoekers. De voorspelde storm viel 's middag wel mee zo waar scheen de zon nog een poos.

En de hond van broer en schoonzus is mijn grote vriend. Hij wilde niet dat ik een foto van hem maakte maar het is toch gelukt.

Hallo ik ben Youp en mag graag spelen met Bert. Heb hem in het vuur van het spel ook al een knauw gegeven. Verder verloopt alles goed en Max knapt ook al op. Hij wil veel sneller maar het moet zijn tijd hebben. In het ziekenhuis is tijdens een controle nogmaals aan de hand van foto's gekeken of hij iets gebroken heeft en dat bleek niet het geval. Over veertien dagen moet hij terug komen tenzij hij geen pijn meer heeft. Dat laatste wordt aardig onderdrukt door pijnstillers en die worden afgebouwd om te kijken of dat ook lukt.
We strijden voort en volgende week laat ik weer de vorderingen zien.
Ik wens jullie allemaal een fijne week toe en hoop dat jullie je volgende week ook weer verdiepen in onze plannen en de voortgang van het geheel.
Groetjes ik sluit af met een mooi concert van Mozart voor fluit en harp. Veel plezier.

Geen opmerkingen: