zondag 14 juni 2015

Hoera

zondag 14 juni 2015 
Hoera Max is vandaag jarig. Zijn 67e, wat een leeftijd. Maar gelukkig mogen we niet klagen over de gezondheid. Afgelopen week veel gefietst. Onze gezellige dagen in Egmond aan Zee waren zon over goten en we hebben dan ook heel wat afgefietst. Mooie tochten gemaakt door de prachtige duinen daar en gezellig wat terrasjes gepikt.
De kaasmarkt in Alkmaar?
We hebben dit niet gezien maar de gebouwen en het gezellige gebied daar om heen wel.
Wat zeg je hier van.
Tante Sannie in Alkmaar. Deed me even stil staan bij mijn tante Sannie.
En dan de zondag beginnen in het Klooster van Egmond

Heerlijk koffie gedronken met appelgebak gegeten in de tuin. Wat een goed begin.
Vervolgens weer verder gefietst door de duinen.

Langs een aalsgolver kolonie het was prachtig om mee te maken.


Dinsdag naar de huisarts om alles na te laten kijken. Door gaan met eten en ademhalen is eigenlijk mijn conclusie. Want alles was volgens de huisarts goed. Hoge bloeddruk hoort bij mij, en dat zal ook wel zo blijven. Mocht het vervelende gevoel aanhouden en erger worden, dan terug komen.
Donderdag was het prachtig weer en dus zijn we op de fiets gestapt om een stuk van de LF9 te rijden.
Het is de fietstocht van Bad Nieuweschans naar Breda en die komt ook door Kolham.
We hadden Bad Nieuweschans Kolham al gereden en hebben nu Kolham Peize gereden.
We denken er over om nu binnenkort verder te gaan richting Breda.
Die was een tocht van rond de 65 km en met het mooie weer geweldig om te doen.
Zo het was vandaag iets later met het blog, druk druk ter voorbereiding van de verjaardag en daar gaan we nu weer verder mee.
Ik wens jullie een fijne week toe en ik stort me nu in het feestgedruis.
Groetjes 

Geen opmerkingen: