zondag 12 april 2015

Geduld

zondag 12 april 2015 
Het is al weer zondag bijna de 15e april. Dat was de huwelijksdag van mijn ouders en ook de dag dat ik 3 jaar geleden vertrokken ben voor mijn tocht naar Santiago. Geweldige herinneringen en toen een enorme belevenis. Het laat me niet weer los. Maar nu zijn er ook mooie belevenissen.
De foto van mij achter het ei is aangekomen en die zal ik nu hieronder tonen. Schrik niet!
En zo vliegt de tijd. 
De aannemer laat nog even op zich wachten en wij wachten ook rustig af. 
Geduld is een schone zaak. 
Het werken in en rond de Fraeylemaborg is nog steeds heel leuk. 
De E-bikes voldoen ook nog goed. 
We hebben al 350 kilometer op de teller. Het plan is om toch iedere week minimaal 100 kilometer te fietsen. Bewegen houdt je gezond. 
Verder hebben we de tuin netjes gemaakt en gaan af en toe op bezoek of krijgen bezoek. 
Op deze manier komen wij de tijd wel door. 
We hebben kaarten gekocht voor de soldaat van oranje....gaan voor de 2e keer. 
Volgende week zondag gaan we naar de matinee. 
Gisteravond zijn we naar de bioscoop geweest. De film over André Hazes. 
Bloed zweet en tranen.
Was aangrijpend. We hebben nog niets van hem gezien. 
Moet altijd denken aan mijn vader als André voorbij komt. André is kort na mijn vader overleden. 
Vandaar die herinnering. Gelukkig verder geen overeenkomsten. De vader van André was een geweldenaar, mijn vader gelukkig niet. Het was wel een lange zit. ruim 2 uur zonder pauze. 
Maar ik vond het wel de moeite waard. Met dank aan de JUMBO, die de kaarten beschikbaar heeft gesteld. 


Zo dit was het weer voor deze week. 
Tot slot een stukje muziek van Vivaldi. 
Het concert in D Mayeur  gespeeld op de gitaar.
Ik wordt hier rustig en vrolijk van. 
Dat wens ik jullie ook toe. 
Rust en vrolijkheid....dat kunnen we in deze hectische wereld wel gebruiken. 
Tot volgende week. 



Geen opmerkingen: