zondag 14 februari 2016

valentijn

zondag 14 februari 2016 


Heb elkaar lief en geniet van deze dag. 

Het was de afgelopen week wel een bijzondere.............toen we voor bijna drie jaar gelden een nieuwe auto kochten en onze beide auto's er tegen in ruilden dacht ik, als we hier zuinig mee zijn dan is dit de laatste auto die ik koop van mijn leven. En wat bijzonder dat je dan door de garage gebeld wordt dat ze heel veel belang bij onze auto hebben. Omdat ze van dit model vrijwel nog geen tweede hands hebben. Dan krijg je een aanbod en ga je onderhandelen en kom je er uit. Dan is het dinsdag en kun je de auto ophalen en zo staat hij voor onze garage te stralen en kan de eerste rit beginnen.

Ik moet zeggen dat hij fantastisch rijdt en dat ik er heel blij mee ben.
Dus kunnen we er weer een poos mee vooruit. Ik zal niet zeggen dat dit de laatste is, want dat weet je dus maar nooit.
De rest van de week was gevuld met uit gaan en visite ontvangen. Heel gezellig allemaal en we hebben ook geprobeerd onze dagelijkse stappen te maken `10.000 per dag. En dat is een aantal keren gelukt. De telefoon jubelde een aantal keren. Want daar hebben we een stappen teller op geïnstalleerd en dat werkt prima. Gistermiddag mocht ik weer werken in de borg en daar wachtte weer een verrassing deze keer. Imca Marina kwam met een filmploeg op bezoek. Zij werd daar gefilmd voor een portret dat wordt uitgezonden op 1 mei bij TV Oranje. Leuk om dat mee te maken en ook leuk om te zien hoe professioneel ze is. Als er even iets mis gaat, pakt ze zo weer de draad op en gaat weer verder waar ze gebleven was.

Het wordt een uitzending van ongeveer een uur met veel inkijkjes in de Fraeylemaborg.
Vandaag wordt een dag met veel lezen en TV kijken, want het weer zit niet mee. Maar wellicht dat we vanmiddag toch nog even een frisse neus gaan halen. En dan treed een nieuwe week aan met veel verrassingen een aantal vergaderingen en op donderdagochtend naar de borg. Zaterdagmiddag gaan we op verjaardagvisite bij Tante Coba een zus van mijn moeder die 80 wordt. Leuk om weer wat familieleden te ontmoeten en even bij te praten.
Zo kabbelt ons leven voort.
Ik zeg nogmaals wees lief voor elkaar en maak er ook wat moois van.

Als afsluiting van dit blog een liedje van Imca.
Lass mein Herz nicht weinen uit 1963. Ze vertelde er over en heeft goede herinneringen aan die tijd.

Geen opmerkingen: