zondag 13 december 2015

Geven en nemen

zondag 13 december 2015 
GEVEN EN NEMEN
Dat is de titel deze week.
Waarom? Omdat dit kabinet het aller slechtste is wat we ooit hebben meegemaakt volgens mij.
Ze geven met een royaal gebaar 5 miljard......dat is 5.000.000.000 euro.
En dan geven ze de gemeentes de vrijheid om hun belastingen te verhogen.
Wat een vuile manier om de inwoners van dit land om zeep te helpen.
De zorg is naar de kloten, De sociale werkvoorziening is om de zeep geholpen. De ouderenzorg en de zorg voor chronisch zieken is gesloopt en ga zo maar door. Alleen de HARD WERKENDE Nederlanders die moeten het beter krijgen. Ik walg er van. Van Miltenburg is eindelijk opgestapt en ik hoop dat die hele bende de komende week op stapt. Wat is dit een stelletje schijnheiligen.
De AOW leeftijd verhogen.......jongeren zonder werk. Deze week reed ik ergens en zag ik straatmakers in de regen en dus in de modder die zware stenen leggen. Ik wenste toen dat die lui in Den Haag eens één week dat werk zouden gaan doen. Eens kijken of ze dan nog zouden denken dat mensen dit tot hun 68 zouden kunnen gaan doen. Ach ik hou er over op, het is schandalig zoals het beleid in dit land is.
We hebben een nieuw milieu akkoord.......en wat heeft het voor waarde... helemaal niets volgens mij.
Men heeft weer eens bij elkaar gezeten en denkt....het was leuk en we gaan lekker verder zoals we deden. WE HELPEN DE WERELD OM ZEEP.
Sorry voor al dit pessimistische gepreek, maar het moet er even uit.

Donkere wolken pakken zich samen en we wachten af wat er hierna zal komen.

Het einde van de wereld of toch een mooiere wereld.

Wie zal het zeggen.....de toekomst zal het leren.

Toekomst

Niemand weet wat de toekomst te bieden heeft.
Waar het leven je naar toe zal brengen, of je het goed hebt of misschien slecht.

De toekomst is al kind ver weg.
Je kan der over nadenken over fantaseren, er aan werken.

Maar vergeet niet om te denken wat je nu wilt bereiken.


Het was de afgelopen week heel leuk om samen met een aantal vrijwilligers / collegae  de Fraeylemaborg in kerstsfeer te brengen. 
En ook om een Workshop van groei en bloei te bezoeken en daar een mooi kerststuk gemaakt. 

Het resultaat van mijn geknutsel. 


Zaterdag was de kerstmarkt en de bezoekers waren heel enthousiast. Gelukkig maar want dit geeft de burger moed. 
Vandaag is het volgens mij genieten in Utrecht daar gaan we naar MAX Proms met allerlei artiesten in de jaarbeurshallen. Geheel in kerstsfeer. 
Daarmee wil ik dan ook afsluiten. 
De New Londen Chorele treed er onder andere op. Hier volgt dan ook een kerst medley. 
Sorry voor mijn begin maar het lucht wel op. Ik wens jullie ondanks alles een fijne week toe. 


Geen opmerkingen: